Artikelen over: WeBloom
Dit artikel is ook beschikbaar in:

Kan ik als administrator ook reageren op Click&Bloom?

Ja, “Admins” hebben, net als "Advanced Users", dezelfde functionaliteiten als “Users”. Dit betekent dat Admins:

  • kunnen reageren op Click&Bloom. Dit gebeurt door te klikken op het pictogram “😀” in de bovenste menubalk, zodra er minstens één Click&Bloom beschikbaar is.
  • toegang hebben tot hun persoonlijke dashboard "MyBloom", waar al hun resultaten worden weergegeven. Dit dashboard is toegankelijk via Dashboard (in de bovenste menubalk). Vervolgens kunnen ze met de filters linksboven in het scherm het dashboard "MyBloom" selecteren.
  • kunnen reageren op berichten in de samenwerkingsruimte, en hiervan op de hoogte worden gebracht via een rood meldingsstipje op het pictogram "💬" in WeBloom.

Bijgewerkt op: 31/07/2025

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!